21.11.2017

# 2018 # yeniyıl

Yeni yıl fotoğraflanırsa


Yılbaşı demek yeni yıl demek, heyecanlanmak  demek,  güzel başlangıçlar, yeni hedefler, yeni planlar demek  gidilecek  tatiller, kurulacak dostluklar  ve günbe gün emin adımlarla emek verdiğim    kariyerimde, doğru yolda olduğuma emin olmam demek. 
Eskiler bilir, yılbaşı akşamı kurulan sofralar, taze sıcak kuru yemişler, meyveler ve aile izlenen tek kanallı programlar hiç bir zaman unutulmaz.   
Ben eskiden özel günleri, bayramları seyranları hiç sevmezdim. Meğer sevmemin altında bu özel günleri nasıl geçirmem gerektiğini bilmemem yatarmış veya beklentimin çok yükseklerde olmasıymış, sanki o günün hayatımın en önemli günüymüş ve ben çok farklı bir şeyler yaşamam gerekiyormuş gibi alık bir hallere girmem  bu anlarda  farklı olaylar cereyan etmediğinde de,  içimin buruklaştığı, melodram komedi ne varsa başrollerini benim oynadığım korku dramalı komikli  filmlerin içinde buluyor olmam kendimi ve asıl ilginç yanıda bu hallerden bir türlü kurtulamıyor olmam ve etrafımada bu sıkıcı duruu yaymam oluyordu.:)) 
Arkadaş sen yapsana şöyle eşin dostunla  delice bir program, 3-5 kafa dengi arkadaşınla mini bir tatil, emin olun kafadar kızlar grubuyla tatil daha nefis bir şeye dönüşüyor. Olmadı kur masayı akşamdan gir bir zahmet mutfağa mezeler, zeytinyağlılar, enginarlar, dolmalar döktür şöyle içindeki mutfak canavarını, konuş dertleş onunla bakalım onun canı ne istiyor gibisinden 
Yok illa ki marazlık çıkmalı bugünde, az atraction yetmedi bol atractiona geçmeli felan. 
Hadi bu da kurtarmadı seni at kendini kalabalığın içine, o mağaza senin bu mağaza benim hesabı, hem o kadar kıyafet giyip çıkarınca bütün kış ne yemişsin ne yememişsin görüyorsun tabi boy aynasında anya ve konya durumlarını.  Tabi bu da ayrı bir film macerası ayrı bir ön izlemdesem yeridir:))
Kısacası böyle güzel zamanlarda surat asıp evde oturursan yok anacım beni kimse aramıyor diye oflanıp puflanırsan evrende çelmeyi takar sana. Oldu mu sana gol:))
Biz bu evde oturalı yaklaşık 5 yıl gibi bir süreç geçmiş, ilk taşındığımızda yılbaşı partisi yapalım dedik. Hatta şöyle bir destur edindik yılın son ayında ilk günden başlayarak yılbaşına kadar köşemizde oluşturduğumuz dandik yılbaşı ağacının dibine her gün bir şeyler alacaktık. Aynen dediğimiz gibi de yaptık ne hikmetse, her güne bir hediye mantalitesinde en çok olayı ciddiye alıp , yaşamak değil yılbaşıdır aslolan aforizmamla her güne bir hediye alarak, hafiften kendimi de mutlu ederekten yeni yılın sarhoşluğuna vermiştim  kendimi. 
Ondan sonraki seneler yemezler canım keklenmek de bir yere kadar diyerek evdekilere vetoyu çekmiş, ve yeni yıldan beklentilerimi, iyi gün dileklerimi sadece kendime saklayarak en güzel yılbaşılarımı kendi küçük dünyamda kendimle mutlu mesut kutlar olmuştum. 
Sonuca geldiğimizde ise, bu sene yani 2017'ye girdiğimiz de ise kendi ufak çaplı ivedi sanatçılığımdan doğma aşağıdaki resimler ortaya çıkmış bulundu. 
Benim kafa hep iş kafası olunca e haliyle de yılbaşılı işli güçlü yeni yıllı fındık kırmalı bir yıl beni bekliyor oldu. 
İşin şakası komiği bir yana, en sevdiğim dostum çocukluk arkadaşım Nazom aşağıda gördüğünüz pasta kurabiyeleri konusunda uzman olunca, bende de bu fotoğraf aşkı olunca ortaya böyle tatliş görüntüler çıktı tabikii. 
Ben bir ara bu kurabiye, hediye işlerine öyle dalmışım ki sanırsınız kırk yıllık ahçı,
Yine de aklımın bir köşesi hala bu işlerde yok kutular, yok süslemeler, yok kendim yapar kendim yer, kendim satar modundan kurtulamadım gitti. 
Allahtan iş kıyafetlerime döndüm de bu hobisel işlerim de böylelikle küçük bir macera niteliğinde bloğumda hepimizin gözünü okşayan 2017 yılbaşı anısı hatırası olarak kalıverdi. 
Yok illa isteriz bizde diyenler için hala sipariş alma durumları söz konusu, inanın severek özveriyle destekleyerek yardımcı olabilirim. Hatta bu  arkadaşım için Lavcook markası bile yaptık diyebilirim. 
Marka danışmanı, marka tasarımcısı, tedarik uzmanı ne derseniz deyin...
Seviyorum galiba ben bu işleri her ne kadar iş kıyafeti kkd grubu satsamda:))

 Yılbaşımıza dönecek olursak, kutlamaların genelinde  “tabiat ananın kısırlıktan üremeye dönüşünün, yeniden doğuşunun ve canlanmasının, ölümden sıyrılıp, yeniden dirilişinin simgelendiği” zamanları yaşamasıdır diyebiliriz aslında.

Yılbaşının simgesi noel ağacına gelince “Çam ağacının seçilmesinin önemli sebebi olarak yapraklarını dökmemesi ve birçok kültürde ölümsüz yaşamın simgesi olarak kullanılması düşünülebilir.”
Sonuç olarak “Noel tün insanlığın kutladığı bir döngüdür,  Bu nedenle gelin atalarımızın yaptığı gibi bu güzel dönemi, toprağın uyanışını gönlümüzce kutlayarak,  gelecek yılın bereketli geçmesi içinde yılbaşı akşamı kapımızın önünde bir narı parçalayarak, bolluğu ve bereketi ve pozitif enerjiyi yuvamıza çağıralım.

2018 yılı benim için gerçekten çok önemli, yeniden doğuş adını verdiğim bu yıl'da tüm sevdikleriniz yanınızda olsun. Eskilerle çok oyalanmayın çünkü gerçekten yeni zamanların,modern zamanların, uzay ve  evrensel zamanların büyük hediyeleri olacaktır hepimiz için. 

Eski yıla notum; En kötü barış, en iyi savaştan daha iyidir, geçmiş bir küldür, üfle gitsin o zaman. 

Sevgiler herkese...








































Yorum Gönder

ENTER the VOID

- Temel olarak, öldüğünde ruhun bedenini terk ediyor, başlangıçta tüm hayatın gözünün önünden geçiyor, sihirli bir aynada yansıması gi...

Günün Resmi

Günün Resmi
Amerika Hayalim