2017-10-25

# aykutoğut # ego

Evren'den Torpilim Var:)


Selamlar herkese, 
Şu anda yeni okuduğum ve inanılmaz bir şekilde etkilenip,  noktasından virgülüne okuyarak hayatıma geçirdiğim, sonuçlarını sürpriz bir şekilde  almaya başladığım  bir  kitabın önerilerinden bahsedeceğim siz sevgili dostlarıma;

Adı 'Evrenden torpilim var'' Yazarı Aykut Oğut;
Öncelikle herkese bu kitabı alıp, alıp, alıp mutlaka okusun derim. 
Bazı kitaplar vardır, okur geçersiniz, yazdığı methiyeler kurallar kişisel gelişim martavalları bir kulağınızdan girer diğer kulağınızdan geçip gider. 
Heh işte bu kitap öyle bir şey değil, kitabı okuyup anlama ve hayata geçirme başarınızın sırrı, satırlar aralarını dikkatli okuyup, hayata geçirme, istenilen alanlardaki egzersizleri düzenli olarak yapmanız , hayat  heyecanınızı ayakta ve canlı tutmanız,   gerçekten yaşamda neyi istiyor olduğunuzu bilmenizde, ve bunu gerçekten yapacağınızı inanma gücünüzdedir. 
Konuya daha detaylı girmek gerekirse; eskiler bilir bir dönem Secret diye bir kitap çıkmıştı, bayağı favori bir şeydi, işte evrene olumlu düşünceler göndermek, olumlu düşünmek, olumlu düşüncenin sonucunda zengin olmak  bla bla bla  bu böyle acayip bir furyaydı o zamanlar. Fakat kitap bize taa  o zamandan bu net gerçeği fısıldamış fakat biz görememişiz.  Tabi şimdilerde artık  herkes bu olumlu düşüncenin gücünü, evrene gönderilen olumlu-olumsuz   enerjileri, ağzımızdan çıkanların bir gün mutlaka dönüp dolaşıp bizi bulacağı yönündeki algıyı tamamen anlamış durumda. 
Ben genelde bu evrene mesaj gönderme olayını anlamış fakat kenarından kıyısından yaptığım veya yanlış şekilde yaptığım için tam anlamıyla istediğim noktaya gelememiştim. Tıpkı gitarın tellerini ayarlamak gibi, benimde bu düşüncemde kitabı okuyunca anladım ki bazı ayarlamalar yapmam gerekiyormuş.  Evrene  mesaj gönderiyorum ama içinde olumsuz bir cümle kurduysam o iş yine yaş, kurduğunuz cümleye çok dikkat etmeniz gerekiyor, tamamı olumlamalarla geçmeli.
Evren şu şekilde oyunu başlatıyor, öncelik tabi ki çocukluğumuz da aldığımız kararlar, yaşadıklarımız, etkilendiğimiz, örnek gördüğümüz modeller bizi yaşamımız boyunca etkileyecek roller etkili oluyor, öncelik yaşadığını her ise olumlu veya olumsuz bilinçaltınızda, egonuzda, veya kim olduğunuzda gerçek özbenliğinizde oyunun şartları çerçevelenmiş oluyor. Siz olumlu mu ? olumsuz biri misiniz? çevrenizde görmüşsünüzdür, ağzından çıkan her olumsuz cümle gelip o kişiyi bulmamış mıdır? mıknatıs gibi çekmemiş midir olayları işte bu da öyle bir şey , evren emrinize amade ağzınızdan her ne çıkıyorsa,, evinize gelecek postanın içinde de bu olaylar size ikram edilecektir. 

Evren, enerji, ego meselesini incelerken, öncelikle şu yaşadığımız hayattan keyif almasını öğrenmemiz şart, kendimizle barışık olmamız şart, şartlar ne olursa olsun, kalbimiz ve  anın getirdiklerinden keyif almasını , keyifle yaşamasını öğrenmek zorundayız. 
Evrenle iletişim kurmak istiyorsak elimizdeki enerjiyi olumlu olarak evrene geri göndermek durumundayız. Her şey zaten büyük bir enerjidir evrende, bizlerde enerjiden oluşuyoruz. Güzel bir müzik dinlediğinizde , ürperen teninizde, içinizden hıçkırarak  ağlama isteği geldiğinde hayatınızda başınıza  gelebilecek en kötü olaylar karşısında  ezik duruşunuzda, veya kendinizi en güçlü, en harika, en yıkılmaz gördüğünüz anda vücudunuzun kan akışının nasıl değiştiğini, kalbinizin nasıl çarptığını, adrenalin salgıladığınızı ve  çok heyecanlandığınızı siz  bizzat biliyorsunuz.  Çünkü bunların hepsi vücudunuzdan yayılan enerjinin gücü.Ve siz enerjinizin otokontrolünü isterseniz  ele geçirebilirsiniz. Vücudunuzda değişen enerji akımını şu testle'de yapma şansınız var. Ben denedim, gerçekten vücudunuzda gel git dalgalanmalar, farklı frekanslar yaşanıyor. Bir anda üzgünken bir anda güçlü olma haline geçiyorsunuz.  test burada ilgili link


Örneğin en basiti bir iş görüşmesine gidiyorsunuz, omuzlarınız çökük, boynunuz bükük, umudunuz bitik enerji frekansınız yüz üzerinden %35'de olursa, görüştüğünüz insan da nasıl bir intiba bırakırsınız bir düşünün, siz kendinizi sevmezken, beğenmezken, bu işe layık görmezken işveren sizi nasıl işe alır ,alamaz! canlar:)
Bir de şöyle düşünün, öyle bir güç ve enerjiyle  gidiyorsunuz o iş görüşmesine, frekansınız %80, bundan sonra yaşayacağınız olaylarda bu frekansta, karşılaşacağınız insanlar, konuştuğunuz, kişiler, karşılaştığınız  tüm insanların frekansı %80'dir. Yani artık voltranı oluşturmuş oluyorsunuz. Tam özgüvenli halinizle istediğiniz maaşı, şartları oluşturabilirsiniz.  Ben başarabilirim, kendime güveniyorum, bu iş için seçilmişim mesajını da karşı tarafa verdiğiniz anda da hakkettiğiniz saygı ve sevgiyi görüyor. Tüm gözlerin üzerinizde olduğunu hissediyorsunuz.  Olmaz öyle  bir şey demeyin, 2 gün önce bizzat ben kendim yaşadım dostlar:)) 
Ben bu şekilde örnek verdim, siz hayatınızda ne yaşıyorsanız  o yönde yapın  hayatınızda bu verdiğim örneği, hatta benimle paylaşma şansınız olursa çok sevinirim. Evrenden torpilli olumlu blog grubumuz bu şekilde daha da genişler:)) Nede olsa tüm grup artık evrenden torpilliyiz:))) Olumlu düşünmenin ilk adımlarını ilk tohumlarını buradan atmak lazım. 
Ben kitabı okumaya başladığım anda, olumsuz düşüncelerimi değiştirdim yerine olumlu, pozitif, gelişimci, girişimci, sevecen, sevgili, ilgili düşüncelerimi koydum. 
Çocukken düşündüğüm olumsuz düşüncelerimi olumlu olarak liste yaptım. 
Düşüncemi netleştirdim. Yapabilirim, yapacağım, bunun için varım olumlu düşünce durumuna geçtim, benim için olumsuz düşünceleri içimde savaştığım negatif egoyu alıp yerden yere çarptım, içimde sinsice dolaşıp, alttan alta bana fikir veren egom'a  resmen savaş açtım. Sen böyle düşünebilirsin ama ben bundan böyle böyle olacağım, böyle yapacağım, her şey bu şekilde olacak diyerek yoluma devam ettim, Halada kitabı okuyorum devam edeceğim. Çünkü sonuçlarını aldım hayatım gerçekten mükemmel:)))
Eminim bu  kitabı alıp okuyunca,  kuraları hayatınıza geçirince, yolunda gitmeyen, sizi tökezleten, bıktıran şeylerin nasıl değiştiğine sizler bile şaşıracaksınız , aslında şaşırmış bile olmayacaksınız zaten kendinizi bu duruma alıştırmış olacaksınız. Ve inanın yıllardır yaşadığınız bu saçma sapan döngülerden kurtulup, mutlu bir ilişki, kalıcı dostluklar, zenginlik ve kariyer yani evrenden her ne istiyorsanız ne hakediyorsanız bizzat karşılığını bulacaksınız. 
İstediğiniz şeyleri daha olmadan yaşıyor gibi olmanız  o heyecanı içinizde hissetmeniz evrenin sizin bu konuda ne kadar kararlı olduğunuzu  görmesine yetecek de artacak bile.   
Bu arada istediğiniz şeylere de dikkat etmelisiniz, bu istediğiniz şeyleri alacak yeriniz var mı? bu enerjiye bu güzelliklere hazır mısınız? cevabınız evet ise doğru yoldasınız:)
Sizler olumlu enerji yaydıkça, enerjinize uygun kişileri, olayları, para durumunu, sevgiliyi, kısaca etrafınızdaki her şeyi  kendinize çekmeye başlayacaksınız.  Bu olumlu düşüncelerde negatif hiç bir şeyi aklınızdan geçirmeyin.
 Olumlu görünüp, olumsuz isteklerle bezenmiş düşüncelerinizi  evren yine tekrar size gönderecektir, sizi es geçmeyecektir, çünkü evren siz ne isterseniz onu verecektir. Fakat sonucunda  belki de hiç istekleriniz  istemediğiniz formda gerçekleşecek,  bu sebepten mutlaka olumlu düşünce kalıplarını özenerek, kurduğunuz cümleler üzerinde biraz düşünerek, cümleleri dikkatli kullanarak egzersizlerinize hiç bıkmadan usanmadan  devam edin derim.
  Hayatınızdaki ilk oluşumları, evren size minik minik göz kırpmaya, olayları vesile etmeye başladığında anlayacaksınız. Yani bu mudur? bu kadar mı demeyin, istemeye evrenden istemeye devam edin. 
Gizli benliğinizde, içinizde gizli , olumsuz bir düşünce barındırmadan, isteyerek severek öz güvenle yapabileceğinize inanarak istemeye devam edin. 
Bu egzersizleri yaparken olumlu cümleler kurmak çok önemli, geçmişte ve gelecekte yaşamayın, yaparım, başarırım, benim için hep güzel ,olumlu, mutlu olmuştur cümleleri kullanın. 
Evrenden öyle güzel şeyler öyle olumlu frekanslarda olaylar isteyin ki; Evren sizin sesinizi duyduğunda, heyecandan tüyleri diken diken olsun, gözlerinden yaş gelsin, enerjinizle dağları oynatabileceğinizi bilsin. Siz yeter ki İSTEYİN!
Yaparken de mutlaka aşağıda belirttiğim başlıklarda ki istediğiniz hangi yöndeyse, o yönde egzersiz yapmaya devam edin. Bu yapılan egzersizler, size istediklerinizi elde ettirmek için değil, sizin belli düşünce kalıplarından çıkmanız ve size istediğinizi elde etmenizi sağlayacak düşünce kalıplarına geçebilmeniz için yapılan uygulamalardır. 
Yoksa bol keseden düşündüm olmadı , yaptım olmadı derken bulursunuz kendinizi. 
Kitabı okumaya devam ettiğim için geri kalan bölümler hakkında detay veremiyorum. Umarım en yakın zamanda okumanız  v ve etkin bir şekilde hayatınıza geçirme şansınız olur. Aşağıda verdiğim örnekler, farazi, yüzeysel örneklerdir, sizler bu örnekleri çopaltıp, yeni başlıklar ve alt segmentler oluştarabilirsiniz. Kitabı bir an önce alıranız sizin faydanıza, ayrıca Aykut Oğut ve eşi Esra hanımın seanslarına katılabilir, youtube videolarını da takip edebilirsiniz. İlgilenenler için ilgili link paylaştım. https://www.facebook.com/ikeaykutogut/posts/1644097162321445
Unutmayın hayatınızın ipi sizin elinizde, güç sizde, ve evren emrinize amade, 
Hepinizi çok seviyorum, sevgiyle dostlarım. Umarım bir faydam dokunmuştur  sizlere:) Aman ha bu egzersizleri bir defa söyleyip geçmeyin hiç bir hükmü kalmaz.
 Her gün tekrarlayacağınız, dilinizden düşmeyen yeni ve modası hiç geçmeyen  number one şarkılarınız olsun bunlar:)


Bu egzersizleri yapmadan önce mutlaka hedefinize odaklanın, tabi ki sonuç beklediğinizi biliyorum fakat; önceliğiniz sonuca giden yollarda hefefinize  küçük adımlarla ilerlemek. Bunu yanlış anlamamnız için şöyle örnek vermek gerekirse; A noktasından B noktasını geriye çekmekle, adımları küçültmekle, hayalinizden vazgeçmek arasında büyük fark vardır. Siz  bu planları yaparken, ufak adımların sizi geriye çektiğini, hayalinizden uzaklaştırdığını düşünebilirsiniz. Fakat bu ufak hayaller, sizi asıl sonuca götürecek tek gerçektir. Kişisel gelişim kilo vermek gibi bir şeydir. Spor salonuna gidip, iyi bir antreman yapıp, taze sıkılmış bir portakal suyu içmek, elbette son derece faydalı, ama o kadarla kalmıyor. İstediğiniz kiloya ulaşana kadar, her gün tekrar etmeniz lazım egzersizlerinizi:)



İLİŞKİ EGZERSİZİ
*Son derece huzurlu ve keyfili bir ilişki içindeyim.
*İlişkide  özgürce kendim olabiliyorum. 
*Birlikte saatlerce vakit geçirebiliyoruz. Ayrıyken de birlikteyken de günlerim son derece keyifli geçiyor. 
*İlişkimde çok sevilir ve saygı görürüm.
*Her zaman mükemmel insanlar beni buluyor.
*Karşıma sorumluluk sahibi insanlar çıkıyor.
İlişkim, hayatımın diğer alanlarını da pozitif bir şekilde etlikiyor. 


İŞ HAYATI EGZERSİZİ

*Her zaman başarılı olurum
*Her zaman saygı ve sevgi görürüm.
*Her  iş yerimde uzun yıllar çalışırım
*Her zaman maaşım ve imkanlarım iyidir
*Her zaman iş arkadaşlarımla çok iyi anlaşırım
*Mesleğimde son derece başarılı bir noktaya geldim.
*Benim de iyi olduğum noktalar var, şu  şu ve şu alanlarda kendime güveniyorum. 
*Bugün yapılacaklar listemdeki her işi, son derece büyük bir keyifle kolayca yapıyorum.

DOSTLUK EGZERSİZİ
*Dostlarım beni çok sever ve değer verir
*Dostlarım aramda kuvvetli bir bağ vardır.
*Dostlarım çok güvenilir insanlardır
*Dostlarım hayatıma değer katar
*Evde arkadaşlarımızı ağırlarken  çok güzel vakit geçirebiliyoruz. 

PARA EGZERSİZİ
*Benim cüzdanım her zaman parayla dolu olur
*Her zaman fazla kazanırım
*Bolluk, zenginlik ve refah içinde yaşarım
*Bana ummadığım yerlerden ek paralar gelir
*İstediğim herşeyi alma gücüne sahibim. 
*şu an çalışıyorum bugünüm ve yarınım daha güzel olsun diye.
*Para biriktiriyorum.
*Her gün beni rahat ettirecek kadar paraya sahibim.
*Çalıştığım şirket, her seferinde tam vaktinde ödeme yapıyor.

ŞÜKÜR EGZERSİZİ

*Huzur dolu bir evim olduğu için şükrediyorum.
*Son derece keyifli bir ilişkim, evliliğim olduğu için şükrediyorum.
*Maddi kaynaklarım için, sadece sevdiğim işleri yaparak para kazanabildiğim için şükrediyorum.
*Etrafımda sevecen, pozitif dostlarım olduğu için şükrediyorum.
*Hayatımdaki tüm güzellikler için şükrediyorum.

OLMAMIŞ FAKAT OLMUŞ GİBİ YAPTIĞIMIZ EGZERSİZLER

*Yeni ve güzel  bir ev oaldığım için şükrediyorum.
*İdeal kilomda olduğum için şükrediyorum.
*Şahane dostluklarım  ve yeni iş ve özel arkadaşlarım olduğu için şükrediyorum.
*Her güne sağlıklı uyandığım için şükrediyorum.
*Elimdekilerin kıymetini bildiğim için şükrediyorum. 
*Hayatımdaki bolluk ve bereket için şükrediyorum. 
*Eşimle birlikte gittiğimiz tüm tatiller ve mutluluğumuz için şükrediyorum. 
*Harika bir işim ve çok keyifli bir çalışma ortamım olduğu için şükrediyorum.
*Hayal ettiğimi her şey için şükrediyorum. 
*Karşıma yeni iş imkanları çıktığışükrediyorum. 
*Gelirimi %10 oranında arttırdığım için şükrediyorum.
*Parayı kolayca hayatıma çekebildiğim için şükrediyorum. 

 (HAYALLERİNİZE ULAŞMA  VE PANO HAZIRLANMASI)
Sizde bir yaratım panosu hazırladığınızda yada panonuza olmaka istediğiniz, yapmak istediğiniz, sahip olacağınız ve hayallerinize dair resimler, görseller, grafikler kesip asabilirsiniz böylelikle beyninize yepyeni bir gerçeklik sanki; hali hazırda olmuş gibi yutturabilirsiniz. Beyin bir kere inandığında, ego da bundan etkilenecek, böylece sizin yaratımıznız çok daha kullanışlı hale gelecektir.
*Yeni arabamın resmi
*Yeni telefonumun resmi,
*Zayıflayınca ben
*Yeni bilgisayarım
*Yeni evim
*Yeni iş ortamım
*Yeni yatırımlarım
*Yeni ş anlaşmalarım
*Yeni ev dekorum
*Yeni arkadaşlarım diyerek liste uzar gider, 
Yorum Gönder

Rüzgarlar ve Işıklar Şehri Bakü… Yoldayız-1.GÜN BAKÜ

Selam, aybalam dostlar ; Azerbaycan tatilimizi ve gezi izlenimlerimizi yazdığım bu yayınımıza hoşgeldiniz:) Paldır küldür karar ver...

Günün Resmi

Günün Resmi
Amerika Hayalim