2017-10-30

# dökülenyapraklar # mevsimgeçişi

Sonbahar'da Yaşama Koşmak:))



Selamlar herkese, sonbahar temalı yeni yayınıma hoş geldiniz:)
Sonbahar gelince, ormanın derinliklerinde doğru ,yemyeşil ağaçlar arasında , uzun yürüyüşler yapmanın, sahilde uzun uzun  yürümenin, tempolu koşmanın, sakin dingin oturmanın, mis gibi  tavşan kanı bir bardak çayla kır kahvesinde bir dostla dertleşmenin,  göl kenarında faytonla gezmenin tam'da  zamanıdır şimdi.
Yaz artık ufaktan aramızdan ayrılıp, güneşin son demlerini ensemizde hissettirirken gezdiğiniz yerlerde, yaprakları sarıdan kırmızıya dönen ağaçların,  mis gibi ahşap köy evlerinin çardağı altına sığınıp, yağmur damlalarının çıkardığı müziği dinlemenin, şehirden uzak olmanın keyfini yaşamanın , yaz sıcağında dolaşmaktan vazgeçtiğiniz açık hava müzelerini gezmenin, gri bulutlar güneşle dans ederken çıkan rüzgarla uçuşan yaprakları izlemenin hatta fazlasından ziyade benim gibi deliler gibi her şeyi fotoğraflamanın, doğanın gizli bahçesinden birer sürpriz  gibi karşınıza çıkıveren yüzlerce mantarı , çiçekleri , bitkileri  keşfetmenin, yaprakların hışırtısını dinlemenin, kısaca sonbaharın tadını çıkarmanın tam da  zamanıdır şimdi.
Doğanın fırçasının yaprakları yeşilden sarıya, turuncudan kızıla ve mora boyadığı bu mevsimde dağlar, ormanlar, deniz kenarları, göller ve yaylalar  gezmek için büyük bir nimet.
Sonbahar her ne kadar dökülen yapraklarla hüznü çağrıştırsa da, doğaya yürüyüşe  çıktığınızda karşılaştığınız renkler size hüzünden çok  çocuklar gibi neşe ve keyif vermesi büyük nimet.
İş hayatı, ev yaşamı içinde insan arada kendisine zaman ayırıp  doğayla baş başa zaman geçiriyorsa büyük nimet.
 Son demlerini yaşayan güneşin ensenizi kızartmasını aldırmadan, kapın paltonuzu, benim gibi   kırmızı  termosunuzu ve o harika yeni aldığınız kırmızı çizmelerinizi atın  kendinizi dışarıya,
inanın  Sonbaharın tadını çıkarmak için çok da  uzaklara da gitmeye gerek yok bazen.
 Sokağınızın başındaki yürüyüş alanı, mini parklarda kısa vadede bu işi çözer gibi geliyor bana,
Bu tarz yerler için benim ilk adresim Doğa park Çekme köy  oluyor, bazen de  sahil'de oturan arkadaşlarımın yanına kaçıyorum. Çıkmışken şehrin yenilenen yüzünü görmek, yeni binaları ve mimarileri incelemek, peşime takılan kedileri anında  oracıkta sütle ödüllendirmek, insanları incelemek, eve dönüş yolunda ilk defa evime geliyormuş gibi bir heyecanla eve dönmek, evin kendine has kokusunu içime çekmek, evimin düzeninden hoşnut olmak beni hem yenileyen, hem mutlu eden, hem de  çok şanslı olduğumu gösteren en büyük işaretler bence.
Gezgin sevdalıları sonbahar geldi diye üzülmeyin inanın sonbahar ve kış mevsiminde de öyle yapılacak çok şey var ki, her şeyden öte bir sonbahar temizlik serenomisi yaşar herkes, uzun zamandır dolabımızın diplerinde duran kışlık ürünlerin havalandırılma zamanı gelmiştir. Biraz yıpranan kıyafetleri onarmanın, kuru temizlemecinin yolunu öğrenmenin tam da vaktidir şimdi.
Kışlık dolabımız için eksik gördüğümüz, kombinde eksiğin hissettiğimiz şeylerin alışveriş zamanıdır şimdi.
Oturma  odası için koltuklara krem, vanilya, tatlı kahve polarlar almanın ve uzun zamandır duvarınızda sizinle özleşen panoları, tabloları yeni sevdiğiniz resimlerle yer değiştirme zamanı geldi de geçiyor bile.
Sonbahar'da polonez köy çok güzel oluyor, bolu abant fotoğraf severlere inanılmaz hazineler sunabiliyor..
Geçenlerde keşfettiğim ve herkese daha kendim gitmeden tavsiye ettiğim Kulindağ ahşap evlerinde bir gece geçirmek ve nefis görünen kahvaltılarını tatmak çok hoş olsa gerek merak edenler için ilgili linki buraya bırakıyorum. Birde belki duymuşsunuzdur Bolu Hindibağ evleri çok güzel görünüyor, gitmenizde fayda görüyorum onunda, linkini gitmek isteyenler için  burada paylaşıyorum.

Yazının sonunda  da  kırmızı rengi çok sevdiğim için kırmızı renk sonbahar'da kullanabileceğiniz ürünlerin ilgili linklerini bıraktım. Belki içinde hoşunuza giden bir şeyler çıkar:)
Herkesin de bildiği gibi yaz mevsiminde gidilecek yerler gerçekten çok fazla, yaz tatili, kültür tatili, günlük gezilecek yerler, fakat kış gelince bende uzun zamandır gitmediğim, görmediğim arkadaş ve akrabalarımı ziyaret etmeyi daha çok seviyorum. Kış mevsiminde tüm aile bir arada yapılan kahvaltı, uzun zamandır görmediğiniz teyze veya halanın evinde geçireceğiniz güzel bir gece, veya kız arkadaşlarınızla yapacağınız o dillere destan pijama partileri, sizi tüm benliğimle yazıyorum, inanın gençleştirecektir.
Hem kendinizi bulma, tanıma hemde karşınızdaki kişilerle kuracağınız ilişkilerin daha derin ve sağlam olmasına sebep oluyor bu tarz ziyaretler, aman eliniz boş gitmeyin böyle yerlere:) hazır aldığınız şeyler de makbuldur ama nedense ben oyumu renkli bir kutu içinde kurabiye veya kek'den yana kullanıyorum. Sevdiklerime almaktan en çok hoşlandığım şeylerden bir tanesi'de mutfak da kullanabilecekleri servis tepsisidir. Özellikle üzerinde ıllustratıon bir çalışma varsa beni de anlatan yanı varsa ve her gördüğünde  o kişiye beni hatırlatacaksa  ne güzel şeydir o öyle,
Kimi zaman vakit bulduğum zamanda çerçeve içine, işleme kalpler yapmaya bayılıyorum. olmadı keçe bir yastık en güzeli'de keçe'den  sevdiğim hayvan figürlerinde yaka iğnesi, ve son nokta atışım şimdilerde üzerinde uğraştığım yeni t-shırt tasarımlarım için kullanacağım keçe desenler, keçe kolajlar, keçe yaka iğneleri
Bir şeylerle uğraşmak iyi geliyor her şekilde bana hem kendimi mutlu ediyorum, hem karşımdakini sevindiriyorum, hemde kafamı biraz olsun boşaltmış oluyorum.

Sizde böyle her şeyleri  yapmayı seviyorsanız bir konuda odaklanın derim, yoksa benim gibi ayran gönüllü takılıp, hiç birine yetişememe durumunda kalabilirsiniz:)

 Güzel bir sonbahar olsun sizin için, hem ruhunuzu, hem hayatınızı hem kararlarınızı, hem de sizi neyin mutlu edeceğini keşfetmiş olarak.
Hoşça kalın, seviliyorsunuz, zaten bunu çok iyi biliyorsunuz:))


Sonbahar'da alabileceğiniz ürünler

*Kırmızı pötikare battaniye

*Kırmızı Anorak Mont için Bu ürüne bakabilirsiniz.

*Kırmızı uzun manto için Buradan inceleme yapabilirsiniz.

Kırmızı ürünler için; Zara'da Ürünler

Kırmızı kazak için H&M

Spor kırmızı için Adidas

Kırmzı mont  burada bulabilirsiniz. 

Kırmızı çanta için ilgili link burada

Kırmızı termos buradan bakabilirsiniz. 

Gözüme çarpan kırmızılar:)

Yorum Gönder

Rüzgarlar ve Işıklar Şehri Bakü… Yoldayız-1.GÜN BAKÜ

Selam, aybalam dostlar ; Azerbaycan tatilimizi ve gezi izlenimlerimizi yazdığım bu yayınımıza hoşgeldiniz:) Paldır küldür karar ver...

Günün Resmi

Günün Resmi
Amerika Hayalim