2017-06-18

# baskıboyama # butikkurslar

Moda 127


Saat ve zaman kavramı, içiçe geçmiş gibi yaşamsal  fırtına biçiminde küçük parçalara ayrılıp, ruhsuzlaştırıp, sakinleştirip insanoğlunu ehlileştiren zaman kavramı...
Evveliyattan beri  boş boş oturup canım sıkılıyor,  ne yapabilirim, ne yapsak acaba diyen insanlardan bana her zaman bir sinir gelmiştir. Ne kadar boşladık hayatı biz,  ne ara neyi daha az önemseyip, neyi daha çok hayatımızın mihenk taşı, odak noktası yapar hale geldik.
Zamanı iyi değerlendirebilmek insanın düşünme zekasında  daha çok yerini almalı,
Kendimden örnek vermek gerekirse; çalışma hayatımda da ev hayatımda da zaman maalesef hiç bir şekilde bana yetmiyor, artı saatlerim olsun istiyorum. Artı sevgilerin de olduğu gibi, artı yaşam, artı bakış, artıya dair ne varsa...Artarak çoğalarak ben oluyorum. Elimde az olan her şeyi çoğaltmaya, üretmeye, ve yaptığım şeyden daha da çok mutlu olmaya bayılıyorum. İşinden n geç çıkan, elinde lap topu, dosyaları ve öylece kağıtlara çizilmiş plan ve program yazılarını eve  taşımaya alışan ben, böyle daha iyi olduğumu, ve abana iyi hissettirdiğini biliyorum. Bu durumdan çok da memnun olmayan bir eşim var ama ne yapabilirim ben böyleyim tek kelime ile bir şeyler yapmadan duramayan, yaşadığı alana renk katan, duygularını açıkca ifadeleştirip yaratıcı, iyileştirici, ve üretici bir İŞ KOLİK:)

Bu zaman merhalesinde, iş yapmak, yani iş kadını olmak, aynı zamanda cumartesi yarım gün çalışılan işten koşa koşa eve gelip, dip köşe evin temizliğine kendini vermek, tüm fazla eşyalardan her defasında kurtulmayı istemek, evdeki  eşyaların yerlerini değiştirmek istediğiniz halde yorgunluktan hiçbir şey yapamamak, gül yüzlü evladınızın ergen trollerine eşlik etmek, hatta bazen elinizde bir fincan kahveyle teras taki çatı da 2 kişilik bir dünya da oğlunuzun hoşlanacağını bildiğiniz bir atmosfer   yaratmak ve onun uzun soluklu ergen maceralarını dinlemek zor olabiliyor.
 Fakat dediğim gibi artı zamanları yaratan yaratıcı bir kadınsanız belki de bunların üstesinden gelmek pek de zor olmasa gerek diyebilirsiniz.  Zaman her şeye yetiyor gibi görünse de, uzun zamandır arayamadığınız bir anneniz, uzun zamandır görmeyi çok arzuladığınız dostlarınız ki bu dostlar sizin konuşmaktan en çok keyif aldığınız dostlarınızdır.  En son baktığınız fakat bir türlü alamadığınız babetler, elbiseler, çantalar, tam alma durumdayken  paranızın olmadığı, olduğu zamanda zamanın yetmediği yarım kalan alışverişlere zamanın kalmadığını görmek üzücü gelebilir insanın kalbine bir süre sonra.

Bazen bir hiddet geliyor, bazen de bir gevşeklik anı işte bu an da o anlardan biri, kendime zaman ayırma anı, kendini özel hissetmek anı, bir işe yaramanın verdiği haz anı bu, anı yaşamak isteyenler benimle beraber moda 127 de eğlenip güzel bir gün geçirebilir. Güzel geçen günün tüm detayları aşağıdaki gibidir. 


Severek gittiğim bu kurs, kadıköy, moda ya çıkarken yolun sonunda sağda kalıyor. Kurs sahipleri çok şeker, kimi gün resim boyama, kimi gün baskı çanta, keçe, minik objeler, makrome, dikiş, güzel sanatlara hazırlanmak isteyenler için bulunmaz bir fırsat. Genellikle 4-5 kişilik kontenjanla sınırlı olan bu butik kursumuz, çok iyi bir alana saihp, kapıdan içeri girdiğinizde büyük bir ayna sizi karşılıyor, bu  aynada insanın kendisini görmesi deva sallaşması bir o kadar keyifli, kendilerinin hem ev hemde home ofis şeklinde kullandıkları bu mekanın içi tamamen  resimler, çizimler, mini çerçeveler ve gün be gün ellerinin maharetleriyle ortaya çıkardıkları bir sanat atölyesi gibi :) bir kere katılıp keçeden yastık yaptığım bu mekana en yakın zamanda tekrar katılmayı çok istiyorum. Kendi el emeğinizle ürettiğiniz objelerin başkaları tarafından beğenildiğini bilmek, ve kurs bitiminde emeğinizle  yaptığınız  şeyleri eve götürmek çok güzel.



Buradaki eğitimcileri biraz daha yakından tanımak istersek, kendi bloklarında da bahsettikleri üzere;



ASUMAN TANYAŞ

Güzel Sanatlar Lisesi’yle başlayan sanat eğitimine Mimar Sinan Üniversitesi Resim Bölümü’nde devam eden Asuman Tanyaş, mezun olduğu 2002 yılından beri yayın kuruluşları için illüstrasyonlar yapıyor ve eğitim atölyeleri düzenliyor. Bir yandan da tasarım serisi 'Patita' için ürün hazırlıyor.

ÖZEREN GÖKÇE
2002 yılında lisans eğitimini Mimar Sinan Üniversitesi Resim Bölümü’nde tamamlayan Özeren Gökçe, sanat çalışmalarının yanısıra, yaratıcı yönetmen olarak reklam ve etkinlik projelerinde görev alıyorBu kursun en güzel yanı, kendinizi emin ellerde hissetmeniz ve profesyonel bir bakışla yaptığınız işlerin sonucundan memnun kalma garantinizdir. 












Herkes  birşeyler yaparken bende keçeden  minimalist bir tarzda yastık hazırladım. İllaki bir farklılığım bir tarzım olsun istiyorum. Yazımın başındada değindiğim gibi farklılık yenilik ve yenilenmek benim için bambaşka birşey,  bu şekilde hücrelerimin  nefes aldığını hissedebiliyorum. Modern sanat da olsun, minimalist dekorda olsun bu aralar en çok sevdiğim renler gri melanj, koyu füme, pudra renkler, antrasit gri bu sebebten hem alışverişlerimde hemde özel ilgi alanıma yönelik aldığım şeylerde bu tarz ürünlere ve renklere yer vermeye çalışıyorum. Tam anlamıyla endüstriyel tasarım aşığı ben, kendi evimde bile kurumsal işlevselliği ön planda tutmaya çalışıyorum.



Evet ufaktan şeklimiz kendini göstermeye başladı diyebilirim. 


Bu modeli de kurstan başka bir arkadaş tasarladı.Böyle kursların en iyi yönü yeni arkadaşlarla tanışmak ve onlardan da yeni bir şeyler öğrenebilmek tabi hem kalp gözünüz hem duyarlılığınız ve hemde algılarınız çok açık olmak kaydıyla:)



Başta çok ümitsiz baktığım bu model bitince tam bir şahesere dönüştü diyebilirim. 







Bitince yastığımı çok sevdim, burada amatörce yaptığım kedi broşumun yerine daha sonra şirin bir kaktüs aldı, keçe malzemesiyle yapamayacağınız şey yok, kaktüs broşumu instagramdan beni takip edenler görebilir, bu modelin frida kahlo modelini de istiyorum. Hatta madame savon için gündeme uygun broş serisi, hayvan serisi, çocuk serisi öykülü ürünler hazırlamak istiyorum Yakın bir zamanda madame savon sitemizden yaptığımız tüm çalışmaları takip edebilirsiniz. 


Bu broşun adı pıtır broş olsun, yastığımda dursun yeri zaten çoktan kalbimi kazandı..


Sevgiler:)
Yorum Gönder

Rüzgarlar ve Işıklar Şehri Bakü… Yoldayız-1.GÜN BAKÜ

Selam, aybalam dostlar ; Azerbaycan tatilimizi ve gezi izlenimlerimizi yazdığım bu yayınımıza hoşgeldiniz:) Paldır küldür karar ver...

Günün Resmi

Günün Resmi
Amerika Hayalim