2017-02-09

Bolu - Büyük Abant Oteli Balayı:)

2/09/2017 11:32:00 ÖÖ 0 Comments

Kış mevsiminde canınızın sıkıldığı anlarda, ne yapabiliriz?  diye düşünecek olursanız, kendinizi  bizim gibi abant yedigöller tarafına atabilirsiniz.  İnsanoğlu yazın gidebilecek çok şey , çok yer bulabiliyorken, maalesef aynı şey o güzelim kış mevsimi için aynı olmuyor. Ben en çok kış mevsiminde  çalışmayı yaz mevsiminde  ise daha çok gezmeyi seviyorum. Tabi işler her zaman böyle  istediğiniz gibi olmuyor, istediğiniz gibi işlemiyor. Neyse  Bolu Abant tatilimizi (yani balayımızı)  şöyle doya doya yaşamak bir nevi şenliğe çevirmek için tatilimizi,  Bolu Büyük abant Otelini'de  doya doya yaşadık. Boluya giderseniz, http://www.buyukabantoteli.com/  Büyük abant otelinde özellikle gölün kenarında 2-3 gün geçirip, güzel yemekler yiyip, akşam canlı fasıla katılıp, sabah nefis açık büfe kahvaltıları yapıp, gölün etrafında kırmızı at arabası ve faytonlarla gezilere katılabilirsiniz. Gölün kenarında yer alan kış bahçesinde de kahve keyfi, mangal keyfi yapmayı unutmayın derim. Hatta yeniden giderseniz, bahar ayında gidin, yemyeşil bir bahar tatili olsun sizin için, etrafındaki köyleri gezin dönüş yolunda bol bol alışveriş yapın:)

2017-02-04

Marmaris

2/04/2017 04:19:00 ÖÖ 0 Comments

Sevgili dostlar size bu yazıları 2 günlük  bol ateşli, bol ağrılı geçen hastalık  evresinden sonra yazıyorum. Önce can sağlığı diyorum dikkat edin diyorum kendinize, bol bol limon, ıhlamur allah ne verdiyse alın için ve dinlenin o güzelim evlerinizde diyorum. Biliyorum şu an beni çok uzak yerlerden okuyanlarınız, bazen gülüp, bazende hınzırca takip edenleriniz var, benden söylemesi karakış fena çarptı bu sene herkesi, ve aklıma gelmişken nikotinden ve onun türevlerinden uzak durun can dostlar hele benim gibi direk dumanına maruz kalıyorsanız geçmişler olsun derim. Şimdi gelelim esas konumuza, uzun yıllar önce ege bölgesini ve akdeniz bölgesini tırım tırım gezdim.Gezmediğim yer kalmadığını düşünüyorum bir kaç yer hariç , umarım yakın bir zamanda bakü, azerbaycan ziyareti yaparım da sizlerle burada onu paylaşma fırsatı bulurum. Diyorum ya her yeri gezdim diye, nedense  şu malum bayan yani ben, marmarisin kenarından köşesinden geçtiğim halde  asıl merkezine veya marmarisin diğer güzelliklerini olduğu yerlere bir türlü gidememişim tabi olurmu öyle şey içime dert oldu tabi  hemen bir program çıkarıp bu yaz marmarise doğru yola koyulduk, ben genelde bu tür gezilere  http://www.anitur.com.tr/kurumsal/ani-tur-hakkinda la katılmayı uygun buluyorum. Hem fiyatları uygun nerden baksanız bir turda 12 şehir görüyorsunuz, panoramik gezilerde olsa, gittiğiniz yerler hakkında oldukça detaylı bilgi elde edebiliyorsunuz. Karadeniz turu, ve gap turunu şiddetle tavsiye ederim. İnsanlar bu turlara gidince inanın gap turuna 2-3 kez daha katılmak istiyor. Servis güzel, tur rehberleri çok iyi, oteller müthiş, yemekler, güzel, akşam eğlenceleri şahane, tam bir butik gezi havasında geçiyor ve birbirinden güzel, kaliteli hoş insanlarla tanışıp kaynaşıyorsunuz, herşey para değil valla kıyın paranıza gidin anı turla gideceğiniz yere, çok memnun kalacaksınız hatta bana buraya yorum bile yazacaksınız diyorum . O derece arkadaşlarım:)) neyse bu seferlik işin ucunda aile gezisi olacağından kendi aracımızla rotamızı belirleyip marmarise doğru yola çıktık, hayalimde çok güzel bir yer olarak düşlediğim marmaris hakkatende beni hiç yanıltmadı, gerek doğası, gerek denizi, gerek kaldığımız otel, ve çevresinde koylar, etkinlikler hepside süperdi, şimdi sırayla hepsine değinmek istiyorum. Umarım bu yazım faydalı olur, umarım en kısa zamanda sizlerde ruhunuzu ve bedenlerinizi bu güzel yerde dinlendirme fırsatı bulursunuz.http://www.classbeachotel.com/

Valla gidip dünya paralar bayılacağınıza mis gibi tatilin tadını huzurlu bir şekilde çıkarın burada derim. Tekne turu ve jeep safari için direk kapıdan alıp sizi götürüyorlar diyorumya kusursuz hizmet:))artık karar size kalmışş
Aşağıda verdiğim linkden tüm yat turlarının detaylarını bulabilirsiniz. Özellikle kleopatra koyuna ve dalyan çamur banyosuna katılın.
Marmaris deyince insanın ilk aklına gelen şey , bence nefis koyları olmalıdır diye düşünüyorum. Bu yerlerle ilgili size ilgili bağlantılar paylaşıcam. Bunları mutlaka okuyun derim , ve mutlaka bu koylara giden tekne turlarına katılın. Hepsi çok güzel , çok fazla turist yoktu biz gittiğimizde malum ülkemizin gerek siyasi gerek içinde bulunduğu psikolojik durumla alakalı.Ülkemizde artık fazla turist yok, hatta hiçbir yerde yok diyebilirim. Marmaris esnafının dükkanları bomboştu bana kalırsa belki gece clupları bir nebze ama  oda yeterli değil. Biz gelmeden önce biraz araştırma yağtığımız için kendimize 4-5 gün kalabileceğimiz bir otel ayarladık şahsen yine gelsem buraya bu otelde kalırım yemek, otel , fiyatlar çok uygun hele bizim gibi karı koca gezmeye meraklıysanız bu otel tam da size göre denize, sıfır, restaurantı deniz manzaralı, yemekler şahane, mini bir barı ve mini bir havuzu da var ama ben orayı çok sevmedim, tabi tercih sizin:)http://www.classbeachotel.com/

Rüzgarlar ve Işıklar Şehri Bakü… Yoldayız-1.GÜN BAKÜ

Selam, aybalam dostlar ; Azerbaycan tatilimizi ve gezi izlenimlerimizi yazdığım bu yayınımıza hoşgeldiniz:) Paldır küldür karar ver...

Günün Resmi

Günün Resmi
Amerika Hayalim